Kızlar 17 haftalıgim şuan son bir iki gündür göbeğim de kaşıntılar ve hafif kızarıklık var onun haricin ayak bileklerimden dizlerime doğru olan bölümde kaşıntı var resmen sanki her yerim kaşınıyor cildiye için randevu bulamıyorum kendi doktoruma yakın zamanda bir rabdevu vermiyo internette kolestaz olabilir vs okudum çok tehlikeliymis ve birde şu Puppp alerjisi diyor arasında bir fark varmı aynı şeyler mi düşündükçe daha çok kasiniyorum resmen
Yaşayan varmı yardımcı olabilcek ilk gebeliğim de hiç yaşamadım böyle kaşıntı falan