Merhabalar 35. Haftamdayım dün aksamdan beri karnımın sağ kısmının içinde bi ağrı var kramp girer ya aynı onun gibi canımı acıtıyor ve hareket ettikçe daha çok ağrıyor.. sebebi ne olabilir? Basına gelen var mı? Artık son zamanlar iyice paranoyak oldum cidden.. korku endişe birleşti..