selenaras https://www.hizliresim.com/9cwy1bh merhaba kızlar fotoğraftaki beşikten kullanıp memnun olan var mı almalı mıyız sizce? 2.bebeğimizi bekliyoruz ahşap beşiğimiz var ama yer kısıtlı olduğundan dolayı onu kurmadık böyle küçük bişey mi alsam diye düşünüyorum ama kullanışlı olur mu hiç bi fikrim yok. helpppp bi yardım edin lütfen😄
Melek__55 selenaras ben aldım henüz kullanmak nasip olmadı ama salanması kalitesi falan çok güzel antrasit rengini aldım
minikkminik Bende bundan aldım salona vs getirme gibi gerekirse çok yet kaplamasın diye ağırlık olarak da taşımaya da uygun bende şirin ve çokta küçük değil en az yine bi altı yedi ay rahatlıkla kullanır diye düşünüyorum ben
Edaeymen Beni iki çocuğumda da buna benzer hatta aynısı da diyebilriz bi beşik kullandım çok kullanışlı her yere çekip götürüyorum annemgile bile götürüyodum bnce en kullanışlı olanlar bunlar
Edaeymen Fiyat açısındanda çok iyi tam fiyat performans ürünü yani benimkinin tek farkı iki tarafta cepleri var