Arkadaşlar acil yardım benim düştük riskim var iki hafta kaldi kontrolume ilaç iğne kullandim bugün bitti agrim yok çok şükür fakat enfeksiyonum vardo doktor ilaç verdi toz içtim ve 1haftadir 2 dk 5dk bir idrara cikiyorum beyaz parcaciklar dökülüyor bu neyden kaynakli acaba ben suan 15 haftaligim