Kızlar doğum yapalı yarın tam 1 hafta olacak ama bebişim emzirdikten sonra az kusuyor ama bu emdikten sonra sürekli olmuyor ama hemen hemen süreklide oluyor diyebilirim korkulacak birşey var mı sanırım bebekler yeni doğduğunda sık sık kusabiliyormuş yemek borusu ve miğde arasındaki sfinkter olgunlaşmadığı için gün geçtikçe büyüdükçe azalıyormuş kusma aynı durumu yaşayan yeni doğum yapmış bebişleri küçük olan anneler varmı ?