sedaozdemirr Kızlar 13 haftalıgım,sol kasığımda böyle bıraz agrı oluyor Bazen karnım da agrıyor.Dayanılmayacak boyutta degıller ama ağrı oluyor ıste ara ara Acaba nedendir ??
Serapp11 sedaozdemirr aaa bende şuan aynı sorunu yaşıyorum ama neden bilmiyorum çarşamba günü kontrolüm var, biri yazarsa benide etiketler misin benim dün birde kanamam oldu ama 😔😔😔😔
Suzanne Canım benim 12. Haftam full kasık ağrısı ile geçti ve biraz şiddetliydi dinlendim bir şey olmadı Allah’a şükür sonradan kesiliyor
Mevoss Canim bende 15. Haftaya girdim yeni kesildi hem kasık hem göbek agrısı vardı . Doktorun üşütmüş olabilirsin demişti . Karın ce rahim kasları geriliyo açılıyo ondandır ☺️
ecembd Korkma canım benim de çok oluyordu. Doktora hep korkarak gidiyordum. Doktor normal olduğunu söylemişti. Magnezyum verdiyse doktorun ondan iç o iyi geliyor. Rahim büyüdüğü için ağırıyor korkma
tugbakya Benim de 15. Haftamda kesildi. Doktora sorduğumda normal rahmin büyüyor demişti. O zaman ben de telaş yapmıştım bir sorun mu var acaba ağrıyor diye ama çok şükür. Endişelenmeyin sizler de.