Bsrkya ben boyatmıştım 8 sen önce ilk çocugumda 2 defa.öyle iyi boyalardanda değil normal bi boya idi.Gayet sağlıklı hiç bir problemimiz olmadı çok çok şükür 🤲🧿o zamanlar ınternet filan bu kadar yaygın değildi herkes herşeyi çok bilmiyordu😊çok daha iyiydi bence.cok bilen çok tedirgin oluyor evham yapıyor.şuan yine hamileyim 11 haftalık saçlarım bembeyaz çok rahatsızım ama bıyatmıyorum.keşke herşeyi bu kadar bilmeseydim diyorum şuan.