Kızlar 39+5 haftalıyım bugün sabah lavaboya gittiğimde kırmızı pembe az da kahverengiyi andıran bi leke geldi.Nişanım mı bilmiyorum ilk gebeliğim.Ve gece boyunca sürekli lavaboya gittim normalde de çok gidiyordum ama bugün daha çok gittim.Bide aralıklı bel ağrılarım vardı.Adet sancısı gibi ağrı giriyor kasıklarıma dün akşamdan beri az az.