moom222 SEVGIMSEN ayh. Valla neden öyle bilmiyorum cnm ya umarım bebekler bizimledir herkes normal diyor ama bilemedim
Hmyrrr Princessmami ilk kızımda 16 haftaya kadar çok kıtu gectı sonra da doguma kadar ara ara kustum hep. O kadar zor ki bilirim hatta ıkıncıyı dusunurken en cok o surecten korkuyordum. 😢 umarım bu o kadar uzun sürmez birde kızım var 2.5 yaşında.