Hulyarh Merhaba 3 gündür kahverengi leke geliyor doktora gidiyorum hiç önemsemiyorlar bişey demeden yapmadan gömderiyorlsr korkuyorum 5 haftalık hamileyim kese göründü ama benek görünmedi o yüzden mi önemsemiyorlar anlamadım böyle yaşayan var mı?
SekerDehasi Hulyarh Baska doktora git canim düşük önleyici hap veya igne verir . Yerlesme lekelenmeside olabilir düşükte olabilir . Yani yat dinlen bol bol pek is yapmamaya bak. Bazı doktorlar vicdansiz olabiliyor tedbir aldirmayi dusunmezler o annenin piskolojisini felan o yuzden bulabiliyorsan gun içinde en geç yarin baska doktora görün.
Yagmur2204 Hulyarh bende 6 haftalığım dün çok yoğun bir kanamam oldu gittim progestan verdiler dünden beri içiyorum kahverengi lekeye döndü kanamam durdu bebek yerinde duruyor dediler kanamam olduğunda şuan için duruyor sende gördüysen eğer gittiğinde keseyi telaş yapma yerleştiriyordur
Serapp11 Hulyarh benimde lekelenmem olmustu iğne ve hap verdiler bana, devlete mi özele mi gidiyorsunuz acaba? Neden önemsemediler anlayamadım
Zynbt Hulyarh benim de bebek 6 haftalık göründü. Geç döllenme olmuştur dedi Dr. 5 haftalıktan beri kahverengi lekem oluyor. İlk dr gittiğimde hemen iğne yaptırdı hap başlattı. Devlete de gideyim dedim o da aynı şekilde istirahat edeceksin ve ilacı 3 kere alacaksın dedi rapor verdi. 10 haftalık oldum lekelere devam alıştım artık sanırım 😅
Hulyarh SekerDehasi 3 farklı doktora gittim leke için hiç önemsemediler kesede bebek görünmediği için galiba. Sürekli temizlik yapıyorum duramıyorum ki ama bugün hiçbir iş yapmıcam bebeğimden önemli değil hiçbir şey
Hulyarh Yagmur2204 inşallah yerleşme kanamasıdır hiçte yerimde durmuyorum hep temizlik falan yapıyorum ben yapmasam kim yapacak birde kayınvalidem ameliyat oldu 2 evi birden yapıyorum gece belimin ağrısından yorgunluktan uyuyamıyorum inşalkah bebeğime bişey olmaz😞
Hulyarh Serapp11 devlete gittim önemsemediler derken yani normal gibi gördüler düşükten falan şüphelenmediler hiç acaba kese var bebek yok diye mi?
Serapp11 Hulyarh devlette bende gittiğimde önemsememişlerdi o yüzden özele gittim yani durumunuz var ise özele gidin derim
Minigimmmmmm Hulyarh canim bendede 3 hamileligimdede oldu meğer kan pıhtılaşma su varmış kan sulandırıcı vermeleri lazım sana bide bol bol yatıp su icmen lazım
Zynbt Minigimmmmmm hayır hiç söz konusu bile olmadı kan sulandırıcı. Kendim de hemşireyim daha önce düşük olmadıysa kan sulandırıcı vermiyorlar pek 🤷♀️
Minigimmmmmm Zynbt aynen düşük olmadıysa vermiyolar İnsallh öyle bişey yoktur sağlıcakla alın bebeğinizi kucağınıza ☺️🤗
nsliscn Bende 5 haftadan lekelenme ve sora kanamaya başladı 2′li test yaptığım da plenseta rahim ağzına olduğu için kanamaya neden oluyormuş 12 haftaya kadar hap aldım sonra bıraktım 2′li testi mutlaka yapın
karakiz1 Hulyarh durumun varsa ozele git canm benim kanamam olmadigi halde her ihtimalr karsi verdi hap