Kızlar bugün kontrole gittim . 39+4 olduk bu arada Nts de sancım falan yoktu yine . Dedim benim hiç sancım falan yok ama açılmam var mı . Ultrasonla bakarken bebeğin başı baya aşağıya inmiş 4 gün önce gittiğimde bişey dememişti . Bu sefer baya aşağıda dedi . Açıklığım var mı dedim . Sancısız olmaz der gibi oldu neyse baktı bi parmak açıklığın var dedi bi öncekinde hiç yoktu dedi . Artık minik kızım doğar mı sizce ?
@yigitege_annesi