3_kezanneoluyorum Hanımlar elimde philips avent biberon var fakat yenidoğan başlığını hiçbiryerde bulamadım🥴 sizin kullandığınız mennun kaldığınız biberon markaları nedir yardımcı olurmusunuz 🥰
Fnen 3_kezanneoluyorum Philips Avent SCF041/27 Biberon Emziği, Kırmızı https://www.amazon.com.tr/dp/B07DMGTHGJ/ref=cm_sw_r_cp_api_glc_i_Q2ZMSD0XR1DC821SME51
tospikk1 3_kezanneoluyorum benim oğlum wee marka biberonu ve Emziği doğunca tutmuştu hemen hastanedeyken 2 ay sonra bi anda 2sini de bıraktı Emziği uyuturken veriyorum emiyo diliyle itiyo bazen açken de emiyo biberonu sadece uykuda aliyo mamayi uyanıkken emzik de versem biberon da versen çiğniyo resmen 5 aylık olucaz
3_kezanneoluyorum tospikk1 evet benim kızlarımda öyleydi biberonu tutmadılar hiç ama yinede bunda da sütüm gelene kadar idare etmesi için biberon alayım dedim