havvataylan Kızlar bebek hiç yerinde durmuyor rahmime cok baski yapıyor heran cikacak gibi. Yarim saattir kalcama bi agri girdi. Sebebi nedir acaba? Yasayan var mi.
Tugba078 havvataylan bende aynı durumdayım kafası aşağıda birde itiyor alt kısma doğru resmen. Perşembe günü alt muayne oldum açılmada yok nst de ufak sancı çıktı ama 36. Haftalarda normal dedi doktorum
Edayekta havvataylan nerdeyse iki aydir hic uyuyamiyorum bence bu bize alistirma Allah saglicakla kucagimiza almayi nasip etsin ins
Edayekta havvataylan erkek ilk bebegimde erkek ciftliyorum ben😊😊dogum 29 agustos tabi erken olmazsa ufaktan sancilar cikiyorda nst de sizinkinin cinsiyeti ne dogum ne zaman