Arzu3434 Kızlarr bebeğimin ismini elisa düşünüyoruz Yan isim olarak Elisa miray mı uygun yoksa elisa bade mi lütfen söyleyip tekrar edin 🙏🥺😁
tugbaacng Arzu3434 Miray Bade ikilisini daha çok sevdim 🤣 kızım olsaydı miray asya düşünüyordum bende
Arzu3434 MerveeD elisa miray diye isimlik yaptırdım kapı süsü🤣 ama şimdi elisa bade daha hoş geliyor napsam bilmiyorum
Arzu3434 Gamzedngdn haklısınız ama eşim ikinci ismi istiyor kırmak istemedim ben miray dedim ama bilmiyorum elisa bade daha güzel gibi elisa miraydan
Arzu3434 Biraz aceleci davranıp isimlik yaptırdım elisa miray şeklinde ama şu an elisa bade daha güzel geliyor elisa miray çok mu kötü🥺
Arzu3434 Msl_ege 😁 alisa çok güzel ama biz çoktan yaptırdık elisa miray ve elisa bade olarak kararsız kaldık😁