Haticeliz Bana dua eder misiniz adım Hatice …İsmen dua istiyorum 16.hafta da bebeğimde gelişim geriliği başladı şu an 20 haftalık hamileyim ama bebeğim yirmi haftalık değil :(rica ediyorum dua
MerveeD Haticeliz Allahım bebegınıze de size şifa versin inşallah 🙏🙏İnşallah bebegınızi sag salım kucagınıza alırsınız