Mrb arkadaşlar benim bebeğim prematüre 28.5 ken doğdu 35 gündür yoğun bakımda 3 haftadır vücudunda enfeksiyon var hangi ilaçları kullandırlar sa fayda etmedi onun üstüne trombosit değerleri hep düşük sürekli Kızılay’dan takviye yapılıyor takrar düşüyor olması gereken seviyenin çok çok altında solunum alamıyor enfeksiyondan dolayı zaten 2 haftadır çok savaşlar veriyor bu şekilde olupda düzeleb toparlayan oldumu doktor hiç iyi konuşmuyor bizimkile ne olur dua edin bebeğime