Novaa Merhaba BAT’a 5 gün kaldı fakat söylendiği gibi belirtiler hissetmiyorum. Arada genital bölgem karıncalanıyor, bu belirti değil sanırım☺️ Belirtisi olmadan hamile olduğunu öğrenen var mı?
11mrv11 Novaa bennnn 👆🏻 Hiç belirti yoktu hatta belirtim yok diye üzülüyordum adet ağrısı falan da hissetmedim ama adet olurum diye yanımda ped ağrı kesici falan taşıyordum 2 gün gecikmeyle geleneği bozmayım her ay olduğu gibi bi test yapayım dedim ve şaşkınlıkla gebe olduğumu öğrendim
Tazee-annee Novaa ilk gebeliğimde 12 gün gecti adet gününden ve asla belirtim yoktu tüp bebek yaptırmıstık ertesi ay onun etkisidir tüple tutmadıysa normal nasıl olsun diye hiiç test yapmadım eşimin zoruyla yaptım 15.gün İkinci gebeliğimdede 5gün gecmişti gene hiç belirtim yoktu hemde hiiç herkeste belirti olması gerekmiyo bence
Aysckzgnc Novaa belirti diyebileceğim sadece göğüslerde şiş ve hassasiyet vardı, aynı adet beklerken gelen gibi, hamilelik boyunca hiç bulantı kusma vs. Yaşamadım mesela, adetim 6 gün gecikince test yapıp öğrendim, belirti yoktu