Hzlkbra Pinarlina güzelce duşunu al hazırlığını yap ve hastaneye git canım😌 sağlıkla gelsin inşallah, 🙏 bu arada kaçıncı haftadasın
4_cennetevlat_4 Pinarlina canım bence şuan aktif geliyomu onu kontrol et ped koy doktora gitki suyu kisitliysa yatış verirler suyu iyiysede en geç 24 saatte doğum gerceklesiyo diye biliyorum açıklık varsa suni verirler alırlar doğuma iki çocuğumdada suyum gelmisti
Pinarlina 4_cennetevlat_4 yatış verdiler suan hala gelıyor baya çok geldı ama sancı 50-60 arası çıkıyor beklıcez dedı doktorum acılık yok
4_cennetevlat_4 Pinarlina Allahim kolay doğumlar versin canım açıklık olmazsa sancı önemli değil suni verip alırlar doğuma
Elifinannesi_ Canım su nasıl geliyor sızıntı gibi mü bende 38+3 haftalığım bi kaç gündür çamaşırım ıslak oluyor akıntı olabilir ama emin olamadım. Bebeğini de sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🌸
Comologgo Elifinannesi_ Su akıntıdan çok fazla olur benim akıntı bı aydır var bebiste tık yok. Su gelince sırılsıklam olursun ped yetmez
Ummahan123 Elifinannesi_ akıntı olabılır canım son zamanlarda oluyor su gelmesı bı amda bardaktan su bosalırcasına gelıyor benım oyle olmustu yerler falan ıslanıyor
Elifinannesi_ Ummahan123 Anladım canım. Bende su nişan gelişi beklemedeyim. Ağrılarım da olunca bilemedim 🤭
Comologgo Elifinannesi_ benim de ilk . Sabah doguruyorum sandim hatta sonra öğrendim ki öyle az akıntıyla olmuyormus bu işler :)
Elifinannesi_ Comologgo Bizde geceden beri tetikteyiz. ağrılarım zaten oluyordu bide ıslaklık görünce ay dedim noluyo noluyooo ama yanlış alarmmış😬 erken doğum riskim vardı 32. haftadan beri şimdide 38+3 olduk cimcimenin gelesi yok🤭🤷🏻♀️