İyi günler güzel anneler. Benım vucudumda ve ailemin de vucudumda bellı bir bölgede benler var. Hiç takmadım şu güne kadar biraz önce instagramda benler kanser dıye haber yapmıs bir sayfa. Bunun doğruluğu var mı bildiniz siyah ve kahverengi ben nokta gıbı kimisi yaygın. Ve kızımda da var cok korktum ayak parmağında sonradan çıktı. Şişlik kanama kabarıklık yok hiç duymamıştım böyle birsey siz duydunuz mu. İrsi sanıyordum çünki annem teyzem benım Anneannemin hepımızin belinde var. Güneşten de oluyormuş artıyormus benler. Kollarımda yeni çıkanlarda var ama bana saglık sıkıntısı yapmadı şu güne kadar.