Kızlar en fazla kaça kadar bekleyebiliriz normal doğumu. Yarinn itibarıyla 40+0 Bugün muaynem vardı doktorum bir sorun görmedi bekleyelimsiz normal istediğiniz için dedi . Suni ile baslatsak sezeryana döner o zor olur . En fazla 10 gün daha bekleriz perşembeye tekrar kontrol e gel dedi . Korkuyorum çok fazla beklerse olumsuz durumlar yaşanır mı diye . Sezeryana mi dönsem diye düşünmeye basladim