Parla DuaElf ben yıllardır kullanıyorum la roche posay ‘duo’ serisini. Akneye yatkın ciltler için öneriliyor. Cildiyecim tavsiye etmişti yaz kış normal nemlendirici 30 spf olanını kullanırım gram lekem yok. Yıkama jeli ve toniğinide kullanıyorum. Yalnız sivilce önleyicisini aldım evet hiçbi işe yaramıyor:) eğer düzenli kullanıp (en az 1 ay) başka ürüne bulaşmazsanız kesinlikle iyi bir marka. sonuçta kozmetik değil dermatolojik bi ürün. Benim karma bi cildim var kesinlikle cildi dengeliyor tavsiye ederim☺️
Sssna DuaElf ben kuru ciltler için nemlendiricisini ve göz altı kremini kullandım. Göz altı kremi hiç bir işe yaramıyor kırmızı kırmızı leke yaptı. Nemlendiricisi de standart yani ekstra hiç bir özelliği yok. Benim cildim çok kuru ve alerjik nemlendiricisi kaşıntı yaptı.
DuaElf Sssna şaşırdım trendyolda ne övmüşler cilt onarıcı balsamına baktım bende cilt tonunu eşitleyip lekeleri geçiriyomuş güya
superrmomy Eğer cildinize uygun ürünleri tercih ederseniz memnum kalırsınız. Benim akneye eğilimli ama kuru bir cildim var. Avene, la roche ve biodermanin cilt tipime göre alıp kullandığım ürünlerinden çok memnun kaldım.