Sevgili anneler merhaba, kafama takmak istemediğim ama taktığım bazı sebeplerden dolayı dudağımda uçuk çıkıyor. Normal hayatımda da stres yaptığımda, üzüldüğümde çıkardı. 14 haftalık hamileyim. Normalde sürdüğümüz zovirax kremler hala tedavisi için kullanılabilir mi? Bir bilginiz var mı? Doğal en etkili yöntemleri de duymak isterim. Yardımcı olabilirseniz teşekkür ederim.