Aygu9198 21 haftalıkdan merhaba anneler durumlarnz nasıl harketlerini hissetmeye basladnz mı hala bulantı kusan var mı benımkı bı turlu bıtmek bılmıyr 😑
deletedmom87894 Aygu9198 21+0 olduk🥰🙏🏻Hateketlerini bi kaç kez hissettim daha hergğn hissedemiyorum🤷🏻♀️Bazen toplandığını hissediyorum 1 kaçkezde pıt pıt şeklinde hissettim
mucizegebelik6 Aygu9198 21+3 den merhabalar 💙🖖 Mide bulantılarım cok şükür azaldı ve 14. Haftadan beridir bebeğimi hissediyordum ama Tabiki şimdi daha cok hissediyorum özellikle yemek yiyince küçük piranam dolanıyor plesenta içinde 😂
Gzmlerce Aygu9198 21+2 hissediyorum uzandigimda ve geceleri dun esim bile elini kotunca hissetti 🧿👍🏻 bulantimiz hic olmadi sukur suanda da yok
Aygu9198 ZeynebQuliyeva ıkıncı gebelıgım 16 haftadan beri hissetmeye basladım sımdılerde daha net hıssedıyrm 😍
arzm28 mucizegebelik6 bnde 21 haftalik oldum 18 den beri hissediyorum da ozellkle 3 4 gundur asiri kıpır kıpır sanki bebek mi o cidden ya bu kadar hareket eder mi ki
Rengarenkk Benimde 21+3 🌸 hareketlerini hissediyorum ikinci hamileliğim. Geceleri daha net. Bulantı kusma bende de devam ediyor 🤦🏻♀️ İlaç kullanıyorum sürekli
Aygu9198 Rengarenkk malesef bendede aynı bıraktım an sıl bastan tekrarlıyr artık bıtsın dıye dua edıyrm sureklı Allah yardımcımz olsun sag saglım kucagımıza alırız ınslh
cigdemakkayamm Bizde 21+6′dayız 😊 bulantılarım 5. haftadan beri var ve azalsa da hala devam ediyor ilaç kullanıyorum 🤦🏻♀️hareketleri derseniz 17.haftamızdan beri hissediyorum…. Allahım isteyen dileyen herkese yavruşlar nasip etsin inşaAllah 🤲🏻