Bı acile görün canım devamli geceden beri varsa nst girersin bakarlar sancın varmı hiç belli olmaz erken gelecek olur bebiş en azından ilaçla durdururlar yada ciğer geliştirici falan yaparlar yalancı sancı bıkac saniye girip çıkıyor taş gibi oluyor karnın kasılıyor sonra geçiyor idrar yolu enfeksiyonuna bakarlar oda yapıyor ağrı bende vardi çok sancım oluyordu ilaç kullandım geçti