Aselinkooo Anne-anne nişandır. Kaç haftalıksın? Bu önemli. Erken Bi haftadaysan git. Ama zaten doğum haftansa biraz hareket et yürü duşunu al. Sancının gelip sıklaşmasını bekle.
Duyguu456 Anne-anne aynı şey benden de geldi bugn 38 haftalığım dün çatı muayenesi oldum nişan mı yoksa dün çatı muayenesi oldum ondan mı
Anne-anne 40+2 haftalığım dün alttan muayene etti doktor daha kanala inmemiş inecek gibi durmuyor dedi biraz sancım çıktı nts de 41 e kadar beklicez dedi bende ne yapsam bilemedim beklim o zaman çok sancı olursa acile giderim devlete gidiyorum çünkü