Halimeek-8 Kızlar size de oluyor mı sürekli içimden ağlamak geliyor herkesin dediğine alınıyorum normal de biraz duygusal insanım hamile kaldığımdan beri sürekli ağlıyorum herşeye yoruldum artık ağlamaktan nasıl geçecek 😖😢