Archhmomm Hilalusenmes contraxtubex kullandım 8 ay oldu dogum yapalı ince bir ucuk pembe çizgicik var düzenli kullanıyorum. Hala kullanıyorum. 1 yıl sonuncs beyaz bir çizgicik olacakmıs 🙏🏻
hepoyleolurzaten Hilalusenmes 1 hafta sonra doktor kontrolünde doktorum dikişlerin durumuna bakıp ona göre vermişti. Sonrasında her gece kullandım düzenli olarak
muallimehanimmom5 hepoyleolurzaten izi geçirmek için mi iyileşme sürecini hızlandırmak için mi kullandınız 🤗
hepoyleolurzaten muallimehanimmom5 İz kalmaması için 🤗 iyileşme süreci için bir kaç gün pansuman yaptım
muallimehanimmom5 hepoyleolurzaten anladım iz kalmaması içim ilk defa duydum bende doktoruma danışıp kullanayım🤗çok teşekkür ederim
N3F3RT4RI hepoyleolurzaten teşekkürler, haziran da inşallah ikinci sezeryanı olacağım. ben de kullanayım
Nehirce Archhmomm bn ilk doğumumda kullandım ki lohusalığım zor geçti, düzenli olarak kullanmadım amelşyat yerşmden çok karnıma çatlaklarıma kullandım çatlaklarım dahi iyileştirdi, ameliyat izim de bembeyaz 😊😊
Archhmomm Nehirce şahane bir krem bende büyük bir ameliyat sonrası kullanmıştım daha evvel çok zor gözüküyor çizgisi . Yapandan Allah razı olsun 🙏🏻