Arkadaşlar geçen sene geçirmiştim korona atlatmıştım ama dün akşam cok kötüydüm doktora gittim test yaptırdım gece testim pozitif cıkmış 1 haftadır evden dışarı cıkmıyorum sadece dün sabah cok kötü oldum akşamınada hastaneye gittm benim ufaklık 3 yaşında grip gibi oldu hemen ilaçla geçti ben simdi 7 haftalık hamileyim ilaç falan vermiyolar mış ama kalkacak halim yok cok kötü ağrılarım var midem bulanıyor bana kolunu kaldıramıcak halde olursan ambulansı ara yada hastaneye git dediler de siz nelerle gecirdiniz ağrı kesicide içemiyoruz herhalde. Sağolun simdiden