busra_2332 Kızlar sizde durumlar nedir? Bende ne sancı ne açılma hiçbir şey yok. Arada bel ağrım oluyor o kadar. Gelmeye niyetimiz yok galiba 😅
2-prensesannesiii busra_2332 bende 36.6 ya girdim 35ten beri kanalda ha bugün ha yarın dedim gelecek ama yok 😂
ayseegell busra_2332 38+6 uyku yok sırt bel ağrısı, miğde yanması, vajinaya baskı kalça kemiklerime varıncaya kadar ağrıyor😔 açılma var doğum kanalında ama gelmeye hiççç niyeti yok 🤦♀️😅
2-prensesannesiii busra_2332 kaç gündür de hastaydım bugün kendime geldim de eşime soyleyim hurma alsın baslayim artık 😂🤭
busra_2332 ayseegell ayy yine açılma varmış şükret 😅 bende o da yok. Yani çarşamba günü gittiğimde yoktu bakalım diğer kontrolde ne çıkacak. Kaç gündür açılman var peki?
ayseegell busra_2332 36. Haftadan beri var 😂 her an gelebilir hazırlıklı ol son haftaları beklemez dedi her şekilde hazırız ama gelmiyor🤦♀️😂😂😂
ayseegell Mikrop bebeğin başı çok aşağıda bugün yarın olur dedi ama bizimki inat etti herhalde 🤦♀️😂 seninkinin cinsiyeti ne ☺️
Elifinannesi_ busra_2332 38+3 haftalığım. Regl sancısına benzer ağrılar çekiyorum. Belim sırtım hep ağrıyor. Ağrılar arasıra yoklamaya başladı. En son rahimde yumuşama ve 1 cm açılmam vardı beklemedeyim 🤦🏻♀️
busra_2332 Elifinannesi_ ayy ne güzel valla bende bel ve kasık ağrısı dışında bi belirti yok, korkuyorum ki 40 haftayı doldurcak galiba 😂😂
ayseegell busra_2332 Güzelde gelmiyor işte 🤦♀️😂 Rabbim sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏😇
kizannesi_1004 busra_2332 ben de 38+0 çatı kemiği ağrılarım oluyordu artık yerleşiyor derken iki gündüz onlarda hafifledi sanki noluyo anlamadim hicbir belirtim yok keyfimiz yerinde maşallah🤣
busra_2332 kizannesi_1004 doğumun yaklaştığının belirtisiymiş rahatlamak, ağrıların azalması vs. öyle okumuştum, hadi inşallah 😂
Ayse71 busra_2332 bizde 38+1 gelen giden bizdede yok ama sancılarım oluyor arada bazen sıklaşıyor 39 da doğum İnşaAllah 🤲🏻🙈