BehiyeGrel papağanım var 4 senedir bizimle 5 aylıkken almistik çok bağırıyo ve çok tüy sorunu oluyo diye annemlere bıraktık ama doğumdan sonra bebek biraz toparlayınca geri alıcaz 1yaşına yakın tüyü rahatsız etmesin sesinden uyanmasn diye verdik annemlere ama vazgecemem asla