Zey1- Merhaba arkadaşlar . 17 haftalık gebeyim. Burnumun şiştiğini ve ara ara az da olsa küçük kan görüyorum pecetemde . Doktorunuz size böyle bir durumla karşılaştığında SGK nin Ödemiş olduğu hangi ilacı yazdı 🙏🏻
MerveeD Zey1- ben msj atmıstım doktoruma burnum cok tıkanıyor dıye okyanus suyu kullanabilirsin demıstı
Selin12- Zey1- canin illadin ve Rfifayht burun spreyi bana bunları verdi çok gerekmedikçe kullanma dedi ben serum fizyolojik sıkıyorum O daha etkili
1susamhikayesi Merhabalar benimde özellikle sabah kalktığımda burun kuruluğu oluyor kanıyor az bişey. Bende bekliyorum burda 🙂
Aylinnnnnnn SGK karşılamıyor ama 80 TL cokda pahalı değil bana göre tabiki siz bilirsiniz uzun süre kullanabilirsiniz verdiğinz paraya değiyor sterimar diye bir burun spreyi