sumelegi size yaptırın yaptırmam diyemem ama kendi düşüncemi söylemek istiyorum ben yaptırmıştım ama şu an ki aklım olsa yaptırmazdım. Yani şöyle down sendromlu olduğunu öğrensem bile bebeği aldırmazdım. Çok şükür sonuçta bir sıkıntı görülmedi ama zaten net olan bir test değil sadece oranı hesaplayıp veriyor. Çoğu zamanda yanlış çıkıyor anneler öğrenince erkenden psikolojik olarak büyük sıkıntıya giriyor hamileliği zehir oluyor. Eğer BÖyle bir şey öğrendiğinizde bebeği aldıracaksınız yapılabilir ama onun dışında gerek yok. Gereksiz stres yükü. 20. Haftada Detaylı ultrason yaptırırsınız perinatologa çok iyi bir yerde o kesinlikle yapılması gereken bir şey bence. Detaylı yine her şeyine bakarlar.