Sevgul8592 çok tuaf nie türkiyede 36 dan sonra yapiyorlar ? ben 32 haftamda çati muanesi oldum her kontrolümdede yapiyorlar şuan 35+5 17 sinde randevum var türkiyede neden geç yapiyorlar merak ettim gerçi fransaninda bu şeyi kötü artik altdan affedersiniz kizlar parmakla bakmak insani rahatsiz ediyor ama ona göre önlem aliyorlar burda kafana göre istek üzeri sezaryan olunmuyor mecburu erkenden bakiyorlar