Bir de şunu belirteyim her merak ettiğimiz şeyi önce internette araştırıyoruz bende çok araştırdım kasık ağrısı yok düşük olabilirmişte yok dış gebelikmiş vs vs kafam allak bullak olmuştu böyle şeyler insanı zarara sokar pskoloji bozar en kötüsü stres yapıyor ve bu bebeğe çok zararlı asla olumsuz yazan şeyleri okuyup moralini bozma her zaman dua et herşey bebeğimiz için cefasıda sefasıda başımız üstüne varsın çekelim ne kadar ağrı varsa ☺️