Hsrtozdmr 7+3 kesem normalden biraz küçükmüş 15 benmki şuan ama bebek büyümeye başlamş dedi doktor sizde de böyle bi durum yaşayan var mı arkadaşlar
2405Sm Hsrtozdmr canım benim de 5+3tü ama 4+6 çıktı şimdi de öyle devam ediyo 18haftalığım beş gün var hep
Puffff Hsrtozdmr bende gittim kese 9 gün önce ile aynı nerdeyse sadece bi gün oynamış boş gebelik olabilir dedi doktor kan verdim normal çıktı iki gün sonra tekrar vereceğim geç döllenme olabilirmiş dua edin sıkıntı olmasın 😞
Hsrtozdmr Zqrifce evet duydum çok şükür düşük riskin var dedi ama az dedi yine de temkinli olcaz dedi doktor progestan kullanıorum hamile oldugumu duydugumdan beri🙏🏻