Rainn 16 haftayı doldurunca müdahale edilebiliyor.Aynı dertten muzdaribim.iltihap geçmişse yarın çekilecek nasipse benimki😊Geçmiş olsun çok zor.You tube de dr banu çiftci anlatıyor.gebelikte diş tedavisi dr banu çiftci diye girin bilgi edinirsiniz😊Işinde iyi bir doktor kendisi