Merhabalar ben yaklaşık 25 gündür diyet yapıyorum yemeklerde ekmek yemezsem sorun olmuyor insülin başlamadı doktor , ime DC marka cihaz kullanıyorum. Ne kadar doğru ölçüyor bir fikrim yok ama aşağı yukarı sonuç veriyordur herhalde. Arada kaçamak da yapıyorum cips falan yiyorum bir avuç kadar , hafta da bir çok az serbetsiz tatlı yiyorum yine yarimdan az porsiyon, badem ceviz kaju fındık bunlar insulini artıran besinler mis , meyveden ve tatlidan sonra Muhakakak süt içiyorum . Böyle yani