asmr bende 16+3 haftayim. 2 gün önce gittim. Cinsiyetimizi öğrendik. İyiyiz de Allah’a şükür ❤️ 2. Bebeğim. Yavaş yavss seyirme şeklinde hissetmeye başladım hareketlerini. Ama ilk bebeğim de 19+6 hafta da hissetmiştim. Kötü düşünme canım. Allah’ım en iyisini ve güzelini bilir ❤️🤲🏻 şimdiden hissetmemen çok normal. Stres bebeğe ve kalbine zararmis Allah korusun. İçini ferah tutmaya çalış. Ve Trendyol da doppler ultrason cihazı var. Çok endişe ediyorsan, durumunda varsa ondan alabilirsin. Kalp atışı dinleniyor onunla. Alanlar varmış 😂