Kızlar öncelikle gebe değilim , bugün sabah kalktığımda büyük olmayan kanla karişık icinde beyaz olab bse geldi ilk defa başıma geliyor, başına gelen var mı? Nete yazdım çikolata kisitinden olabilir denmiş çok küçük sadece sağ tarafımda vardı acaba o mu düştü?