Melikezturk Belirsizlikle bekleyip umutlanmak yerine kan testi yaptırıp bir an önce öğrenin derim. Bende biyokimyasal gebelik geçirdim . Normalde adetim tam gününde olurdum. 5 gün geçti ben de bekledim test yapmadım ama adet oldum. Amma velakin diğer ay adetime 4 gün kala erken gebelik testi ile hamile olduğumu öğrendim. Bende 6 ay bekledim. Ne hissettiğinizi anlayabiliyorum. Umarım hamilesinizdir.