Melikeeeyk Selam kızlar. 9+4 haftalık hamileyim ve aşırı bel ağrısı çekiyorum. Yani gülerken bile belim tutuluyor. Yürürken bile ağrıyor. Bunu yaşayan var mı? Daha doktora gitmeme 2 hafta var
Hamisssss Melikeeeyk benimde böyle bir problemim var ama önceden solumda fıtık olduğu için şimdi iyice baskı yapıyor doktorum beyin cerrahına gitmemi söyledi bana
Esra-57 Melikeeeyk normal canım hamileliğimin başından beri belim ağrıyor şuan 37 haftalık olduk deli gibi ağrıyor hemde artık belim ikiye ayrılacak gibi 🤣
Tugbaa2937 Melikeeeyk aslında beli agriyamayan varmı diye sorucaktin. ,😁 Allah’ın emri bak şuan yatıyorum hicbiseu yok yine ağrıyor
Deletedmom623737 Melikeeeyk 31 haftalığım benim bel agrım yeni başladı gebeliğimin ilk zamanları kasık agrısı yaşıyordum herkeste farklı oluyor demek ki hiç çekilmiyor valla bel agrısı 😪
Raem Melikeeeyk 17.haftadayım başından beri belim ağrıyor doktor sadece magnezyum verdi başka bir şey yapmadı