Lemanyusuf Hanımlar bişey sorcam 40 haftalık hamileyim bir kaç gündür sağ ve sol bacağım çok ağrıyor baldırlarım şişmiş morarmıs sanki bir yere çarpmışm gibi içi de taş gibi hamilelikten mi sizde de oldu mu?
Lemanyusuf Gubse82 ciddimisn ama belimden falan çok bi ağrı yok baldırlarım çok ağrıyor ayakda durmak için zorlanıyorum
Gubse82 Lemanyusuf benimde ilk doğumumda öyle olmuştu ohhh ne güzel içinde durmıcaktı ya xnm benim 40 olmuş ne güzell sevin bence 😊😊😊
Lemanyusuf Gamzeli durumum ne ben de bilmiyorum adet sancım var ama çok hafif pazar günü nst de sancım da çıktı ama bacagm için doktorum kalp damara yönlendirdi damarlarmda tıkanıklk varmış ne olcak bilmiyorm 😔
Duyguentrk Lemanyusuf yere otur sırtını duvara yasla ayaklarını uzat ve ayak ayak üstüne atmaya çalış eğer atarsan en az bi haftan daha var atamazsan hazır ol heran doğum yapabilirsin canım.