Bugün 11.30 da yatışım yapıldı üzerimi giyinip 12.45 de amaliyathaeye çıkarıldım ilk doğumum sezaryen oldum panik heyecan korku vardı ne olcak korkusu belimden iğne yapıldı çok abartıldığı gibi bir acısı yok tek tek yaptığı işlemleri söylüyorlar zaten yavaş yavaş bacaklarım uyuştu doktorum geldi sohbet muhabbet şarkı söyleme derken bı baktım oğlumu gösterdiler o an ben şok tabiki ortalığı yıkıyor benim canavar onu görünce böyle bı duygu yok anlatilmaz yaşanır oğlumu çocuk doktoru kontrol edip odama gönderdiler sonra beni dikip sedyeyle gönderdiler ağrım çok az vardı uyuşma geçince hemşire bir tur yürüttü beni sonra ben kendim kalkıp koridorda uzun süre yürüdüm yataktan tek kalkabiliyordum 38+3 de oldu doğumum iyikide sezaryen oldu şuan öyle karışık duygular içindeyim ki ne yazdığımı bilmiyorum saçma gelenler kusura bakmayın Allahım herkeze böyle rahat doğum nasip etsin😊😊