Kaşar, süt, yoğurt, mercimek, ıspanak, ceviz, badem ve c vitamini içeren meyveler bebeğe kilo yapıyor demişti ilk oğlumda doktorum.32 haftalık gelişimi çok yavaşladı demişti. Ben zaten sağlıklı besleniyordum ama az mı yiyorum deyip o iki haftada 4 kilo almışım bebek 40 gr. 🤭 2.200 doğdu ama maşallah akranlarını geçti kısa zamanda. Şu an 12 yaşında. Maşallah çok sağlıklı. Evet beslenmesnize dikkat edin ama canınızı da sıkmayın. Rabbim ne derse o olur. Sağlıkla kucağınıza alın inş.