Merhaba kızlar bekarken idrar yolu enfeksiyonu sorunu yaşıyordum evlenince biraz normale döndü fakat geçen günü yine oldum geçti sandım doktorum idrarımda yüksek oranda enfeksiyon cıktı ilaç kullanmaya başladım ama yeniden nüksetti gibi bebeğe zararı olurmu sizce