Kızlar 3 gün önce doğum yaptım. Ellerim ve özellikle ayaklarım korkunç görünüyor. İnanılmaz şiş. Hamileyken bile bu kadar şişmemiştim. Bu arada ilk doğumum ve hayatımda ilk defa ameliyat oldum. Benim gibi ödem toplayan var mı? Var ise bu ödemin geçmesi ne kadar sürecek?