Hatırlayanlar vardır 27 gün önce kürtaj oldum. Sonrasında iki farklı doktora göründüm biraz enfeksiyon var dediler ve ben bu bir ay içinde iki üç tür monurolünden tutun zolaxına kadar antibiyotik kullandım. Normal doktorun verdiklerini de kullandım. Kürtajdan 23 gün sonra birliktelik oldu. Tamm herşey yolunda derken dün akşam adet ağrısı gibi bir ağrı, ardından hafif lekelenme şeklinde kan gelmesiyle, sabah idrarımı yaparken müthiş ağrıyla birlikte acııı. ve sildiğimde yine lekelenme şeklinde gelen toz pembe kan. Bir damla idrar bile gözümden yaş akıtıyor 😞 Bir kere de balayında olmuştum bu şekilde 1.5 sene önce. O kadar antibiyotik ilaç kullandım doktora sordum enfeksiyonum tekrarlıyor dedim daha 1 ay olmadı. Öncesinde de enfeksiyon vardı ama sadece akıntı olurdu böyle acı çekmezdim. Dün geceden beri belden aşağısı yok gibi. Önereceğiniz belkide herşeyi yaptım okudum sordum. İdrarım gelicek diye aklım çıkıyor 😞 Evde doğal yollarla geçirebileceğim şeyler varmı 🥺🥺