Aysedeniz Kızlar merhaba 37 haftalık hamileyim 2 cm acilmam var acaba ne zaman doğururum açılma ne zaman siddetlenir
CigdemZeynepAkdeniz Aysedeniz Canim bende 37+6günlüğüm ve 2cm acılmam var senin gibi bende bekliyorum doktorum 10 güne gelir demişti cuma günü 😊
Kadirvemalik Canim haftalar geçiren de var aynı gün doğum yapan da. 42ye kadar hala doğum yapmamış ve 2 cm de kalmışsan suni şancı ile başlatırlar doğumunu. Merdiven in çik sıcak suya otur acılman kolay olsun doğumun güzel olsun insallah. Kolay doğumlar.
CigdemZeynepAkdeniz Aysedeniz Anladim canm bende cuma gitmiştim altan muayene etti ve 2cm acılman var dedi o kadar 10 gune kadar gelir dedi bende beklemedeyim😊