minikcicegim_22 Kızlar 2. Gebeliğim nerdeyse 18 haftalık olduk daha hiç bebeişimin hareketlerini hissedmedim. Korkuyorum, bişey mi oldu acaba diye sürekli. Normalmi sizler ne zaman hisseddiniz?
Minnakannesiii minikcicegim_22 ben ilk gebeliğimde 19. Haftada hissetmiştim 2. Gebeliğimde de net olarak 19. Haftamda hissettim 🥰 aslında 2. Gebelikte erken hissedilir deniliyo ama bende öyle olmadı
Lavinia21 minikcicegim_22 ben ilk hamileliğimde 17. Haftada hissetmiştim, bu 2. Ve net olarak 20. Hafta da hissetmeye başladım. Bana da çok garip geldi çünkü 2. Hamilelikte daha erken hissediliyor diyorlardı hep
Ysa minikcicegim_22 hiç korkmayın bende ilkini 18. Haftada hissettim ikinci daha geç oldu 20 yada 21 de tam hissettim 😶🌫️
Aselinkooo minikcicegim_22 yakındır canım daha çok küçük. Ben 15 de hissettim Bi kere sonra ara ara belli, belirsiz. Şuan 22 deyim net hissediyorum. Ama hala düzenli değil, tabi ki
minikcicegim_22 Zberna Bemimde ilk gebeliğim de 20.haftada hissedmiştim ama 2. Gebeliği erken hissediliyor diye yazıyo internette falan
minikcicegim_22 Lavinia21 Demekki bazen daha gecte hissedilebiliyomuş şuan oğlum olucak erkek cocukları tembel derler acaba ondanmı 😁Kızımda erken hissedmiştim
Elos minikcicegim_22 benim de ilki erkekti 18+5 de hissettim. İkinci kız bunu da 18+4 de hissettim. İkinci gebelikte daha erken hissedildi gerçekten 🤪