Bende 31. haftamda düşmüştüm popomun üzerine çok sert bir şekilde hemde şükürler olsun bişey olmadı amniyon sıvısı korurmuş bebegi canım stres yapma inşallah bişey olmaz zaten kanama ve suyun yoksa sıkıntı olmaz demişti doktorum banada bu benim ikinci düşüşüm yine olmaz inşallah..